Er zijn 191 resultaten gevonden.
Eind 2019 reden op een doordeweekse dag ongeveer 270 treinen op de HSL-Zuid. Dat is meer dan is afgesproken in de vervoersconcessie. Het is daarmee een belangrijk onderdeel van het Nederlandse en internationale treinnetwerk.
Het percentage reizigers dat een 7 of hoger geeft voor de aanspreekbaarheid en vriendelijkheid van ons personeel is zowel op de trein als het station toegenomen.
De Treinbelevingsmonitor meet jaarlijks bij ongeveer 30.000 reizigers de waardering over de kwaliteit van de trein tijdens de treinreis. De monitor helpt om de dienstverlening aan onze reizigers te verbeteren.
In 2019 gaf 75% van de klanten de dienstverlening van Klantenservice een 7 of hoger. Dat is lager dan in 2018.
Met innovatie verbeteren we onze dienstverlening en de kwaliteit van onze producten en daarmee de tevredenheid van reizigers over hun reis. Binnen NS zijn verschillende afdelingen verantwoordelijk voor innovatie en productontwikkeling.
In het programma Beter en Meer werkten NS en ProRail in 2019 samen aan een betrouwbaardere treindienst om het reizen met de trein nog aantrekkelijker te maken.