Er zijn 191 resultaten gevonden.
We willen onze reizigers op de HSL een goede dienstverlening bieden en binnen de infrastructurele mogelijkheden en met het huidige materieel prestaties verbeteren.
NS wil reizigers meer grip en keuzevrijheid geven over hun reis van deur tot deur, ongeacht het vervoermiddel of de vervoerder. Reisinformatie speelt hierin een sleutelrol.
Samen met haar internationale partners verbindt NS Nederland met de grote steden en regio’s in Duitsland, België, Frankrijk en Engeland.
In 2019 onttrok NS dagelijks gemiddeld 11,4% van de treinen voor onderhoud, reparatie en revisie (2018: 12,4%). Daarmee voldeden we aan wat er voor de dienstregeling nodig is.
In 2019 waren er veel buitendienststellingen waardoor tijdelijk minder infracapaciteit beschikbaar was. In het voorjaar 2019 was sprake van beperkt treinverkeer in de omgeving Leiden en Den Bosch-Boxtel.
De dienstregeling 2020 is licht aangepast ten opzichte van 2019. Voor 95% van de reizigers verandert de reis nauwelijks.